▀رُخـــــو▄

+بسم الله الرحمن الرحیم+

▀رُخـــــو▄

+بسم الله الرحمن الرحیم+

▀رُخـــــو▄

او گفت :"بیایید نزدیک لبه"
انها گفتند:"ما میترسیم"
او گفت:"بیایید نزدیک لبه"
انها امدند...
و او انها را هل داد...
و انها پرواز کردند...

آخرین مطالب

پس از مدتها ...

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۲۶ ب.ظ
تو برخورد با موضوعات مهم زندگیم یجوری کول رفتار میکنم که اصلا خودم هم نمیتونم خودمو درک کنم ! مامان بابا هم که معمولا تو این چیزا مث من فک میکنن ! البته مامان گاهی یه فکرایی میکنه ولی نمیتونه خوب و درست ارائه بده ! از بیرون ک به تصمیمام نگاه میکنم مطمئنم اگه یکی دیگه بابتشون ازم نظر میخواست چیزایی میگفتم عکس رفتار الان خودم !! حالا گفتم بنویسم ک چند سال بعد نگم  چقدر بی عقل بودم و این داستانا ... اتفاقا خیلیم میفهمم دارم اشتباه میکنم ( شک!) یا شایدم اشتباه نباشه بعدا نتایج درخشانی داشته باشه :) ولی دارم تو لحظه زندگی میکنم ، داریم تو لحظه زندگی میکنیم ! به هر حال ...

اقا اینو بگم ک اومدم پست قبلی رو خوندم فهمیدم خااااک تو سرم اون موضوعی ک بابتش پست گذاشته بود و استرس داشت و ناراحت و اینا ... موضوع خوبی بوده ، خداروشکر انقدم با دل شکسته براش دعا کردم که اوکی شد😂😂 اینم از این !!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۹
Ftm 25

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی