▀رُخـــــو▄

+بسم الله الرحمن الرحیم+

▀رُخـــــو▄

+بسم الله الرحمن الرحیم+

▀رُخـــــو▄

او گفت :"بیایید نزدیک لبه"
انها گفتند:"ما میترسیم"
او گفت:"بیایید نزدیک لبه"
انها امدند...
و او انها را هل داد...
و انها پرواز کردند...

آخرین مطالب

فرقی نداره ...

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ب.ظ
یکی هست که وقتی پست میذاره من هیجان زده میشم !
نمیدونم هیجان از چه نوعی ، یعنی شاید بد نباشه خیلی ولی خوبم نیست :/
اصلا درستش اینه که من از اون پیج باید متنفر باشم
دیدن پست هاش خودازاریه برام،
اتفاقا موقعی که تازه پیدا کرده بودم پیج رو ، حسم تنفر بود :))

امشب یهو دیدم یه عدد به تعداد پست ها اضافه شده 
سریع پیجشو باز کردم ، 
منتظر یه چیزی بودم که مث  همیشه قیافه م اینجوری 😒 شه ،
اما با بقیه ی پست ها فرق داشت ...
میدونی التماس دعا داشت 🙁
یعنی از اون التماس واقعی ها !!!
تو کامنت ها چند نفر پرسیده بودن چی شده ، 
منتظر شدم جواب بده !
که جوابش هم بد بود ، یعنی خبر خوبی نبود :(

همون لحظه شروع کردم به دعا کردن، 
اصلا داشتم فک‌ میکردم بهش بگم چه دعایی بخون 😟
بعد ترش یادم اومد که اوه !!!
بابا این همون آدمه س که باید ازش بدت بیاد همونه هاااا 🤣
.
.
.
اینارو نوشتم که بگم تو مشکلات و سختی های یکی مهم نیست
اون شخص تو زندگی تو چه نقشی داره ؟ مثبت یا منفی ؟!
تو لحظات اولیه ذهن شما خودکار عمل میکنه 😁🙏

حالا انشالله که مشکلش حل بشه یا طبق جوابی که به کامنت ها داده بود 
مشکلی نباشه فردا :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۲
Ftm 25

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی