▀رُخـــــو▄

+بسم الله الرحمن الرحیم+

▀رُخـــــو▄

+بسم الله الرحمن الرحیم+

▀رُخـــــو▄

او گفت :"بیایید نزدیک لبه"
انها گفتند:"ما میترسیم"
او گفت:"بیایید نزدیک لبه"
انها امدند...
و او انها را هل داد...
و انها پرواز کردند...

آخرین مطالب

از من نپرس ...

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ق.ظ

ما چجوری داریم زندگی میکنیم؟

تو محیطی بودم که یه روی دیگه ی زندگی رو دیدم!

داغونم ... بد .

____

جدیدا یه سری مطلب تو کانال ها میذارن که مثلا از فلان سریال ۱۳سال گذشته.

موقع پخش بامشاد بنزین ۸۵ تومن بود و ...

اخرشم میگن ما کی انقد بزرگ شدیم ؟؟

حالا من همیشه تو ذهن خودم ۱۷/۱۸ ساله ام 🤔

امروز یه اهنگ تو اینستا دیدم ، اهنگ مخصوص عشق خاله و همسرش!

خاله خیلی به نظرم بزرگ بود چون خاله بود 🤔

اصن رفتاراش شبیه الان من نبود ، حقیقتا خیلی فرق داشت ،

تاریخ فوتش رو دیدم خرداد ۸۸ 

اما من اخرین بار اوایل اردیبهشت  ۸۸ دیدمش :(

یعنی تا خرداد دقیقا همسن خاله میشم چون شهریوری بود :)

از خرداد به بعد حتی از خاله هم بزرگتر و پیرتر میشم

ایشالله تو بهشت همیشه به اندازه ی ۲۰ سال و ۹ ماه جوون بمونه 😍♥️🖤

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۵
Ftm 25

نظرات  (۱)

۰۳ دی ۹۶ ، ۰۴:۵۵ گلاویژ ...
عزیزم... ان شاءالله روحش شاد باشه 
پاسخ:
🌹🌹♥️♥️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی