▀رُخـــــو▄

+بسم الله الرحمن الرحیم+

▀رُخـــــو▄

+بسم الله الرحمن الرحیم+

▀رُخـــــو▄

او گفت :"بیایید نزدیک لبه"
انها گفتند:"ما میترسیم"
او گفت:"بیایید نزدیک لبه"
انها امدند...
و او انها را هل داد...
و انها پرواز کردند...

آخرین مطالب

خودتم زیاده خواهی ...

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۲ ب.ظ
چند ساعت پیش بیتا فیلمی از برنامه دورهمی
رو میدید که اقای مدیری داشت میگفت سه روز
برنامه های ارتباطی گوشیتون رو حذف کنید بهشون
سر نزنید ببینید چ ارامشی بهتون دست میده !!!
حالا من بودمو یه بهونه ی خوشگل ...
برای حذف اینستا و تل لازم نبود توضیح من دراوردی ای 
تحویلشون بدم . حتی به مامان هم همین ماجرای دورهمی
رو گفتم :) 
سه روز میشه تا سه شنبه صبح ؟! اوهوم.
نمیدونم منتظر چ عکس العملی هستم ؟؟ شایدم فقط
بهترش اینه یه سری عادت ها از سرم بپره .امیدوارم!
+دوس دارم یکی بیاد ازم بپرسه چند از ده؟
چند از ده تغییر کردی؟ نه نه ! الان که فک میکنم
بیشتر دوس دارم بیان خودشون بگن چند از ده .
                 "دون گجیلدام اوچ آی و بی گون " 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۹
Ftm 25

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی